"28 yıldır, tecrübemiz, sağladığımız güven, titiz çalışma ilkelerimiz ve uzman kadromuz ile hizmet veriyoruz."

Yazılım (LBS) Destek

Neden Yazılım (LBS) Destek

Unutmayalım ki bir bilgisayar sistemi üzerindeki tüm operasyonları yürüten yazılımların önemi çok büyüktür.

Doğal olarak kullanım hatası ya da bilgisayardan kaynaklanacak fiziksel bir hata sonucunda yazılımların düzgün çalışmasıyla maddi bir kaybın yanı sıra operasyonel olarak da ciddi sorunlara yol açacaktır. Bu tür kayıpların önüne geçilmesinin bir çok temel adımları vardır.

Yazılımların;

  • Lisanslı olması,
  • Belirlenen ya da doğacak ihtiyaca göre seçilmesi,
  • Sistemle uyumlu olması,
  • Güncelleştirilebilir olması,,
  • Rantabl kullanılması,,
  • Güvenlik özelliğinin olması,,
  • Dökümantasyon desteğinin olması,,
  • Başka yazılımlarla bilgi alış-verişi yapabilir olması,
  • Desteğini verecek yetkili çözüm ortağının olması,
  • Desteğinin sertifikalı destek uzmanlarının bünyesinde bulunduran bir firmadan alınması.
 

Yazılım Destek Hizmet Paketlerimiz

Yukarıda vermiş olduğumuz bigiler ışığında, kullanmakta olduğunuz LBS ürünlerinden en yüksek verimi elde edebilmek adına, sertifika ile yetkilendirilmiş LBS Sistem Uzmanlarımız tarafından verilen ViraNova Destek Hizmet Paketlerini bilgilerinize sunuyoruz.

  • Çağrı Üzerine Yakın Destek Hizmeti
  • ViraNova 10 Saatlik Destek Hizmeti
  • ViraNova 25 Saatlik Destek Hizmeti
  • ViraNova 50 Saatlik Destek Hizmeti
  • Uzaktan Destek Hizmeti (1 yıllık telefonla)
  • Aylık Bakım Anlaşması

ViraNova Destek Paketleri hakkında;

Müşteri Hizmetleri Yetkilimiz Ali Hasgül'den ayrıntılı bilgi isteyiniz. cemiltonyali@viranova.com.tr

Yazılım Destek Hizmetleri Neleri içerir?

  • Kullanılmakta olan yazılımların işletmenin çalışma biçimine uyarlanarak, en yüksek verimin sağlanmasına yönelik çalışmalar.
  • Kanuni mevzuatın değişmesi ve/veya yazılımların yeni sürümleri ile değişiminden doğan yeni uygulamalar konusunda eğitim ve danışmanlık hizmetleri.
  • Eğitim hizmetleri.
  • Virüsler, hatalı kullanım, donanım arızası gibi nedenlerle yazılımda çıkabilecek sorunların önceden tespiti, kullanıcının bilgilendirilmesi ve sorunların giderilmesi.
  • Herhangi bir hata nedeniyle oluşabilecek hasarların giderilmesine yönelik çalışmalar.
 

Yazılım Destek Hizmet Kapsam ve Süreleri

  • Hizmet, Pazartesi-Cuma 09.00-18.00, Cumartesi 09.00-13.00 saatleri arasında verilir.
  • Hizmet sözleşmesini imzalamış ve muhasebe kayıtlarımıza göre sözleşmede belirtilen ücreti peşin ödemiş müşteriye hizmet verilir. Aksi takdirde hiçbir hizmet verilemez.
  • Lisansı bulunmayan yazılım ürünlerine ve yüklü bulunduğu donanıma hiçbir koşulda hizmet verilemez. Hizmet verilen bilgisayar sistemindeki olası lisanssız ürün kullanımı konusundaki tüm sorumluluk KULLANICI'ya aittir.
  • Kullanıcı, sunulan destek hizmetlerinin süresinin tespitinde VİRANOVA'nın telefon, bilgisayar ve otomasyon kayıtlarını ve servis sonrası doldurulan Destek Formu'nu kesin delil olarak kabul ettiğini, bu tespite hiçbir itirazda bulunmayacağını peşinen kabul ve taahhüt eder.
  • Servis ücretlendirmesi en az 1 saat üzerinden yapılır. (Servis süresi 60 dakikanın altında olsa bile)
  • Yakın destek hizmeti "Uzaktan Destek" olarak nitelendirdiðimiz telefon desteğini içermez. Telefon desteği istenirse ayrıca uzaktan destek sözleşmesi yapılmalıdır.


Viranova Bilgisayar Sistemleri Ltd. Sti.
Adres : Libadiye Cad. Tahralı Sok. Kavakyeli Plaza C Blok Kat:5 D:10 Ataşehir/İSTANBUL
Tel : (+90) 216 291 20 10-11 Faks : (+90) 216 291 20 12
E-Mail : info@viranova.com.tr